Mobilní síť
Když mobilní telefony začínaly, tak se jednalo o rozměrné kufříky, které vlastnilo jen pár lidí, protože to nebylo opravdu nic levného. Postupem času se však zmenšovala a díky nižší ceně se stali dostupnými. Tlačítkové telefony zároveň umožňovali posílat i SMS zprávy. Když se přesuneme do současnosti, tak pokrytí mobilního signálu je opravdu dobré, takže většinou nemáme se spojením žádný problém.
Samozřejmě třeba někde v hale a podobně může být signál v horší kvalitě. I samotné mobily jsou úplně o něčem jiném, protože tu máme chytrá dotyková zařízení, které toho umí mnohem lépe. Hlavní výhoda telefonování je v tom, že teď můžeme vzít mobil a zavolat někomu jinému, kdy spolu mluvíme v reálném čase klidně na velkou vzdálenost. Ani jedno zařízení nemusí být připojené na internetu. Když voláme hodně, tak se rozhodně vyplatí mít paušál, přičemž mnoho lidí jej volí rovnou s mobilními daty.
Snadná domluva
Když se podíváte do kontaktů na webových stránkách různých firem, tak zde uvidíme telefonní číslo. Na něj můžeme v otevírací době či v některých případech i po ní zavolat a hovor nám zvedne zaměstnanec. U něj se můžeme třeba objednat, zeptat se ho na potřebné záležitosti a podobně. Samozřejmě jako tento zaměstnanec musíme hovořit slušně, příjemně a být ochotný, aby klienti byli spokojení.
Abychom jim kontaktování nás ulehčili, tak si můžeme zakoupit zlaté číslo. V čem spočívá? Má svůj specifický tvar, což znamená, že se jedná o kombinaci určitých čísel. Pro člověka je mnohem snadnější zapamatovat si nějakou kombinaci čísel, což může být třeba postupka či trojčíslí. To se hodí v případě třeba, když kolem projíždí firemní auto a my číslo vidíme jen chvíli. Při takových situacích je dost obtížné zapamatovat si devět náhodných čísel. U zlatých čísel je však situace jiná. Po zakoupení je naše teoreticky už navždy.